POCENI
ELEKTRIKA
  • ZA DOM

    • POCENI ELEKTRIKA

      • GEN-I elektrika brez CO2
      • Kaj je Poceni elektrika?
      • Zadovoljni odjemalci
      • Koliko lahko prihranite?
      • Obvestila
      • E-mobilnost
    • CENE IN TARIFE

      • Cenik
      • Splošni pogoji
      • Pogodba in obrazci
      • Akcije
      • Arhiv
    • MENJAVA DOBAVITELJA

      • Postopek zamenjave
      • Zamenjaj dobavitelja
      • Spremembe ob zamenjavi
      • Kaj pa Poceni plin?
    • VAŠ RAČUN ZA ELEKTRIKO

      • Informativni izračun porabe
      • Postavke na računu
      • Sprememba podatkov
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnih virov
    • VAŠ ŠTEVEC

      • Podrobno o merilnem mestu
      • Odčitavanje števca
      • Odpravljanje napak
      • Oddajanje števčnega stanja
  • ZA PODJETJE

    • POCENI ELEKTRIKA

      • GEN-I elektrika brez CO2
      • Kaj je Poceni elektrika?
      • Zadovoljni odjemalci
      • Koliko lahko prihranite?
      • Obvestila
    • CENE IN TARIFE

      • Cenik
      • Splošni pogoji
      • Pogodba in obrazci
      • Akcije
      • Arhiv
    • MENJAVA DOBAVITELJA

      • Postopek zamenjave
      • Zamenjaj dobavitelja
      • Spremembe ob zamenjavi
      • Kaj pa Poceni plin?
    • VAŠ RAČUN ZA ELEKTRIKO

      • Informativni izračun porabe
      • Postavke na računu
      • Sprememba podatkov
      • PDF račun
      • Struktura proizvodnih virov
    • VAŠ ŠTEVEC

      • Podrobno o merilnem mestu
      • Odčitavanje števca
      • Odpravljanje napak
      • Oddajanje števčnega stanja
    • Storitve

    • Povpraševanje

    • Pomoč in podpora

  • Brez CO2

    • Za lepši jutri

    • Energija s potrjenim izvorom

    • Brezogljična elektrika v sliki

    • Postanite zaščitnik podnebja

    • Izberite elektriko brez CO2

  • PODPORA

    • STRANI ZA PODPORO

      • Slovarček izrazov
      • Nasveti za prihranek
      • Obravnava pritožb
      • Pogosta vprašanja
      • Varstvo osebnih podatkov
  • 080 1558

080 1558
  • POCENI
    ELEKTRIKA
  • ZA DOM

    POCENI ELEKTRIKA

    • GEN-I elektrika brez CO2
    • Kaj je Poceni elektrika?
    • Zadovoljni odjemalci
    • Koliko lahko prihranite?
    • Obvestila
    • E-mobilnost

    CENE IN TARIFE

    • Cenik
    • Splošni pogoji
    • Pogodba in obrazci
    • Akcije
    • Arhiv

    MENJAVA DOBAVITELJA

    • Postopek zamenjave
    • Zamenjaj dobavitelja
    • Spremembe ob zamenjavi
    • Kaj pa Poceni plin?

    VAŠ RAČUN ZA ELEKTRIKO

    • Informativni izračun porabe
    • Postavke na računu
    • Sprememba podatkov
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnih virov

    VAŠ ŠTEVEC

    • Podrobno o merilnem mestu
    • Odčitavanje števca
    • Odpravljanje napak
    • Oddajanje števčnega stanja
  • ZA PODJETJE

    POCENI ELEKTRIKA

    • GEN-I elektrika brez CO2
    • Kaj je Poceni elektrika?
    • Zadovoljni odjemalci
    • Koliko lahko prihranite?
    • Obvestila

    CENE IN TARIFE

    • Cenik
    • Splošni pogoji
    • Pogodba in obrazci
    • Akcije
    • Arhiv

    MENJAVA DOBAVITELJA

    • Postopek zamenjave
    • Zamenjaj dobavitelja
    • Spremembe ob zamenjavi
    • Kaj pa Poceni plin?

    VAŠ RAČUN ZA ELEKTRIKO

    • Informativni izračun porabe
    • Postavke na računu
    • Sprememba podatkov
    • PDF račun
    • Struktura proizvodnih virov

    VAŠ ŠTEVEC

    • Podrobno o merilnem mestu
    • Odčitavanje števca
    • Odpravljanje napak
    • Oddajanje števčnega stanja

    VELIKA PODJETJA IN INDUSTRIJA

    Velikim poslovnim odjemalcem zagotavljamo ponudbo različnih strukturiranih produktov po meri, ki so namenjeni obvladovanju stroškov porabe električne energije. Za vas prevzemamo upravljanje cenovnih tveganj in vam omogočamo dostop do trga na debelo.

    • Storitve
    • Povpraševanje
    • Pomoč in podpora
  • Brez CO2

    Podnebne spremembe kličejo k dejanjem.

    V GEN-I smo že začeli. Najprej pri sebi, zdaj gremo še korak dlje. Smo prvi dobavitelj električne energije v Sloveniji, ki je sprejel zavezo, da bo od leta 2021 naprej svojim odjemalcem dobavljal zgolj brezogljično električno energijo.

    • Za lepši jutri
    • Energija s potrjenim izvorom
    • Brezogljična elektrika v sliki
    • Postanite zaščitnik podnebja
    • Izberite elektriko brez CO2
  • PODPORA

    STRANI ZA PODPORO

    • Slovarček izrazov
    • Nasveti za prihranek
    • Obravnava pritožb
    • Pogosta vprašanja
    • Varstvo osebnih podatkov
  • 080 1558 080 1558

PODPORA / STRANI ZA PODPORO / Pogosta vprašanja /

Menjava dobavitelja

  • Slovarček izrazov
  • Nasveti za prihranek
  • Obravnava pritožb
  • Pogosta vprašanja
  • Varstvo osebnih podatkov

Menjava dobavitelja

Ali so kakšni stroški z zamenjavo dobavitelja?

Zamenjava dobavitelja je brezplačna.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kako poteka zamenjava dobavitelja?

Za vas kot odjemalca je menjava zelo enostavna. Postopek zamenjave dobavitelja električne energije poteka takole:

1.  Izpolnite spletni obrazec za menjavo dobavitelja ali naložite sliko/pdf zadnjega računa za elektriko. Če potrebujete pomoč, nas lahko tudi pokličete na našo brezplačno številko 080 1558, kjer bomo z veseljem izpolnili spletni obrazec v vašem imenu.

2.  Na osnovi posredovanih podatkov boste v nekaj dneh v podpis prejeli dva izvoda pogodbe in ostalo dokumentacijo. Preglejte vse navedene podatke ter podpišite dokumente. Oba izvoda pogodbe nam podpisana vrnete v priloženi kuverti z že plačano poštnino. Po uspešno izvedeni zamenjavi vas bomo obvestili z dopisom in vam vrnili tudi en izvod podpisane pogodbe.

3. Če na obrazcu označite, da želite z nami elektronsko skleniti pogodbo, boste na vaš elektronski naslov prejeli vso pogodbeno dokumentacijo, kjer samo z enim klikom uredite vse potrebno za zamenjavo dobavitelja.

4.  Vse ostalo bomo za vas uredili mi. Vi pa lahko preprosto pričakujete nižji račun.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Katere podatke potrebujem za zamenjavo dobavitelja?

Za izvedbo zamenjave potrebujete podatke, ki jih najdete na zadnjem prejetem računu za električno energijo:

- kdo je kupec – oseba, s katero je sklenjena pogodba o dobavi energije in hkrati plačnik računov; za kupca boste posredovali še: 
     - naslov, na katerega se bodo pošiljali računi; 
     - kontaktne podatke – telefonsko številko, elektronski naslov;
     - davčno številko
- kakšni so podatki o odjemu – posredovali boste sledeče navedbe: 
     - številka merilnega mesta;
     - ime trenutnega dobavitelja;  
     - distribucijsko območje.

Podatke lahko razberete na zgornjem delu vašega dosedanjega računa, navedeni so tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja za gospodinjske odjemalce oziroma poslovne odjemalce pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju vam lahko pomagajo tudi svetovalci po brezplačnem telefonu 080 15 58.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kako hitro bo izvedena zamenjava dobavitelja? Kdaj lahko pričakujem dobavo Poceni elektrike?

Na podlagi podpisanih pogodb sprožimo postopek za zamenjavo dobavitelja pri izvajalcu nalog distribucijskega operaterja, ki nam bo sporočil, ko bo zamenjava dobavitelja urejena, mi pa vas bomo o uspešno izvedeni zamenjavi obvestili z dopisom in vam vrnili tudi en izvod podpisane pogodbe.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Lahko ob menjavi dobavitelja pride do prekinitve dobave elektrike?

Ne. Ob menjavi dobavitelja ne bo prišlo do prekinitve dobave električne energije. Menjava dobavitelja nima nobenega vpliva na to, da elektrika priteka v vašo domačo napeljavo.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Ali se lahko zaradi menjave dobavitelja spremeni kakovost dobavljene električne energije?

Ne. Dobavitelj ne more niti izboljšati niti poslabšati kakovosti dobavljene električne energije. Slednjo je namreč zakonsko dolžan zagotavljati izvajalec nalog distribucijskega operaterja. 

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Vam moram ob prehodu na vašo dobavo sporočiti stanje števca pred menjavo?

Da. Po prejemu podpisane dokumentacije z vaše strani bomo le-to posredovali izvajalcu nalog distribucijskega operaterja. Ko distribucijski operater odobri vlogo, vas bomo kontaktirali ter prosili, da nam sporočite števčno stanje. Če pa vaš števec omogoča daljinsko odčitavanje, bomo stanje števca prejeli samodejno, zato vam stanja ne bo treba sporočiti.

V kolikor vaš števec ne omogoča daljinskega odčitavanja, vam svetujemo, da nam stanje števca sporočate vsak mesec ter se s tem izognete morebitnim visokim poračunom. Stanje števca lahko sporočate med 1. in 3. dnem vsakega meseca preko portala Moj GEN-I ter preko SMS-a. Natančna navodila najdete tukaj.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Premislil(a) sem si. Ali lahko odstopim od pogodbe, ki sem jo sklenil(a) z vami?

Da. Odstop od pogodbe je za kupca brezplačen, seveda pa morate prej poravnati svoje obveznosti do GEN-I (račune za elektriko, morebitne odškodninske odgovornosti in drugo).V primeru prenehanja pogodbe mora kupec skleniti novo pogodbo o dobavi in izvesti postopek menjave dobavitelja.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kdaj sploh moram podpisati pogodbo o dobavi električne energije? Zakaj podpisujem novo?

Podpis nove pogodbe je OBVEZEN V 3 PRIMERIH:

  • če ste na novo priključeni v omrežje – npr. zaradi novogradnje, ki dotlej še ni bila vključena ali če je potrebna ponovna priključitev (če je bilo odjemno mesto zaradi kakršnegakoli razloga odklopljeno);
  • če ste novi lastnik odjemnega mesta oz. če se je lastnik spremenil – zaradi prepisa odjemnega mesta na nekoga drugega, kar je običajno npr. pri prodaji nepremičnine;
  • če prostovoljno zamenjate dobavitelja električne energije – pogodba ureja razmerje vas kot odjemalca z dobaviteljem.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kdo bo po zamenjavi dobavitelja prihajal odčitavat stanje mojega števca?

Odčitavanje števca bo ENAKO kot pred menjavo! Za tovrstne odčitke skrbi izvajalec nalog distribucijskega operaterja – ne glede na to, katerega dobavitelja ste izbrali.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Ali moram najprej prekiniti pogodbo z dosedanjim dobaviteljem? Moram o zamenjavi obvestiti Elektro podjetje ali koga drugega?

Ne. Ko pošljete podpisano pogodbo nazaj na GEN-I, je za vas stvar opravljena. Za vse postopke, prekinitve dosedanjih pogodb, obvestila, v vašem imenu brezplačno poskrbi ekipa Poceni elektrike.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Je ob zamenjavi dobavitelja nujen kak poseg v omrežje ali napeljavo? Bo zamenjava dobavitelja vplivala na delovanje česarkoli pri nas doma?

Ne. Zamenjava dobavitelja se izvede v sistemu, ki ni povezan z vašo domačo napeljavo. Vaš izvajalec nalog distribucijskega operaterja se ne spremeni. Da bo vse v redu, bo še naprej skrbel vaš lokalni izvajalec nalog distribucijskega operaterja, ki je za to zakonsko pristojno. Zato niso potrebni nobeni posegi na vaši napeljavi ali omrežju.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Ali mi lahko GEN-I uredi priklop na električno omrežje?

Ne. To lahko naredi samo lokalni izvajalec nalog distribucijskega operaterja, ne glede na to, katerega dobavitelja električne energije izberete. 

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kako naj vem, če bom z menjavo res kaj prihranil? Koliko bo znašal moj račun, če se odločim za Poceni elektriko?

Izračunajte. Ne verjemite na besedo – primerjajte. Uporabite Kalkulator za informativni izračun za gospodinjske odjemalce oziroma poslovne odjemalce. Vanj vpišite podatke z vašega dosedanjega računa za električno energijo in si na koncu oglejte razliko v znesku in v odstotkih. Še posebej prepričljiv je podatek o razliki v enem letu. Poglejte. Pozor: upoštevajte, da je izračun le informativen. 

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Kako poteka postopek, ko merilno mesto prvič oz. ponovno priklapljam v omrežje?

Najprej je potrebno pri vašemu Izvajalcu nalog operaterja distribucijskega sistema, ki je geografsko določen (Elektro Celje d.d., Elektro Ljubljana d.d., Elektro Maribor d.d., Elektro Gorenjska d.d., Elektro Primorska d.d.), pridobiti soglasje za priklop, na podlagi katerega vam v primeru novogradnje zgradijo priključek. V nadaljevanju je potrebno z GEN-I skleniti pogodbo o dobavi električne energije, pri čemer nam lahko gospodinjski odjemalci potrebne podatke sporočite tukaj, mali poslovni odjemalci pa tukaj. Bodite pozorni, da v obrazcu izpolnite tudi polje davčna številka in v polje »Sporočilo« (v 3. koraku) navedete, da gre za novogradnjo oz. ponovni priklop.

Na osnovi posredovanih podatkov boste v nekaj dneh po pošti v podpis prejeli vso potrebno dokumentacijo, ki jo skrbno preberite in preglejte navedene podatke ter nam oba podpisana izvoda pogodbe in morebitne druge dokumente vrnite v priloženi kuverti z že plačano poštnino.

Po prejemu popolne dokumentacije vam po elektronski ali navadni pošti vrnemo vaš izvod. Na osnovi obojestransko podpisane pogodbe o dobavi električne energije lahko pri Izvajalcu nalog distribucijskega operaterja uredite priklop in podpišete Pogodbo o uporabi sistema končnega odjemalca.

Smo vam s to informacijo pomagali?

Hvala za vaš glas.

Poiščite odgovore znotraj naslednjih tem.

O elektriki brez CO2

Menjava dobavitelja

Cene in tarife

Račun za elektriko

Števec in merilno mesto

Napake in težave

E-mobilnost

O portalu Moj GEN-I

Letni obračun pri samooskrbi

Še vedno ni odgovora na vaše vprašanje?

Pošljite nam vaše vprašanje in potrudili se bomo, da prejmete odgovor kar se da hitro!

VPRAŠAJ ZDAJ

KLICNI CENTER

Naši svetovalci so vam na voljo od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro. Nedelje in prazniki - zaprto.

080 1558 080 1558
PIŠITE NAM

Zastavite nam vprašanje po elektronski pošti.

> POŠLJI SPOROČILO
E-NOVICE

Bodite obveščeni o naših ugodnostih in aktivnostih.

> PRIJAVI SE

GEN-I, d.o.o., Vrbina 17, 8270 Krško; Vse pravice pridržane!

| Pravno obvestilo | Piškotki | Avtorji

GEN-I, d.o.o., Vrbina 17, 8270 Krško; Vse pravice pridržane!

| Pravno obvestilo | Piškotki | Avtorji
To spletno mesto uporablja piškotke, ki so nujni za delovanje spletne strani oz. spletne storitve (1. skupina); analitične piškotke (tudi statistično raziskovalne), ki so potrebni za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje, ko ste obiskovalec naših spletnih straneh (2. skupina), in marketinške piškotke ter piškotke partnerskih podjetij (vsi 3. skupina). S soglasji za namestitev piškotkov upravljate s klikom na "Nastavitve piškotkov". V nastavitvah lahko izberete, katere skupine piškotkov želite naložiti, in potrdite izbiro s klikom na "POTRDI PIŠKOTKE". V kolikor želite, da se vam naložijo vse tri skupine piškotkov, kliknite "POTRDI PIŠKOTKE", preden sami določite drugačno izbiro. Če ne določite drugače, se vam naložijo piškotki 1. in 2. skupine. Več o piškotkih preberite tukaj.
checkbox
Nujni piškotki
Nujni piškotki omogočajo polno delovanje spletnih strani, brez njihove namestitve bi bila vaša uporabniška izkušnja slabša, ker se v to kategorijo uvrščajo tudi piškotki, ki vam ob naslednjem obisku prikažejo spletno stran prilagojeno vam (npr. izbrani jezik na vaši napravi).
checkbox
Analitični piškotki
Analitični piškotki nam pomagajo pri zbiranju anonimnih informacij o tem, kako uporabljate naše spletne strani. Te informacije uporabljamo za izboljšanje funkcionalnosti spletnih strani (npr. izboljšati dostopnost najbolj obiskanih strani).
checkbox
Marketinški piškotki
Te piškotke uporabljamo za namen naprednega oglaševanja. Tako vam lahko tudi na drugih spletih straneh (npr. Facebook) prikazujemo vsebine, ki so za vas ustreznejše.