GEN-I zmagovalec Trusted Brand 2014

V eni največjih evropskih potrošniških raziskav Trusted Brand je GEN-I pridobil naziv najbolj zaupanja vredne blagovne znamke leta 2014 v kategoriji Ponudnik energije, kjer je z veliko prednostjo med 24 podjetji zabeležil prepričljivo zmago. Poleg tega je bil GEN-I v omenjeni kategoriji izbran tudi kot najbolj zaupanja vredna blagovna znamka na področju varovanja okolja.

Letošnja raziskava, ki jo po vsem svetu organizira revija Reader's Digest, je potekala že štirinajsto leto zapored, vanjo pa je bilo skupno vključenih 40 kategorij blagovnih znamk. Namen raziskave je pridobivanje neodvisnih mnenj potrošnikov ter ugotavljanje, katere blagovne znamke glede na rezultate vprašalnikov v očeh javnosti najbolj izstopajo kot zaupanja vredne. Letošnja raziskava je bila izvedena v  10 državah, kjer je bilo skupaj analiziranih 17.676 odgovorov.

Pri ocenjevanju se upošteva več meril, in sicer kakovost, vrednost, dobro izdelana javna podoba, razumevanje potreb potrošnikov ter družbena odgovornost blagovne znamke. Ključen dejavnik pri izbiri zmagovalca je torej celostna pozitivna izkušnja potrošnikov, zato je umestitev družbe GEN-I na prvo mesto toliko bolj zgovorna.

"Dejstvo, da smo v GEN-I osvojili novi priznanji, ki temeljita na zadovoljstvu strank in zaupanju, kaže na to, da se zavedamo pomembnosti transparentnosti in upoštevanja želja naših obstoječih ter potencialnih strank. V družbi GEN-I si vedno prizadevamo, da ponudimo napredne in inventivne produkte za učinkovitejše odločanje pri oskrbi z električno energijo in zemeljskim plinom, kar naše stranke tudi cenijo. Zahvaljujemo se vsem, ki ste glasovali in izbrali GEN-I za najbolj zaupanja vredno znamko med ponudniki energije," je o pomenu priznanj dejal dr. Robert Golob, predsednik uprave GEN-I.